Η Ομάδα του Διεπιστημονικού Κέντρου «Σκέψη & Πράξη» για το Παιδί και την Οικογένεια στη Σαντορίνη

Οι συνεργάτες του Διεπιστημονικού Κέντρου «Σκέψη & Πράξη» για το Παιδί και την Οικογένεια έχουν επιλεγεί βάσει συγκεκριμένων αυστηρών κριτηρίων, με γνώμονα την θεωρητική και την κλινική τους επάρκεια. Αυτό που κάνει διακριτή την επιστημονική τεκμηρίωση του κέντρου μας είναι η επιστημονική εποπτεία από δύο παιδιάτρους καθώς και η εξωτερική εποπτεία από έμπειρες σε ποικιλία κλινικών περιστατικών Λογοθεραπεύτρια και Εργοθεραπεύτρια.

Το κέντρο έχει φροντίσει να έχει στη διάθεση των παιδιών ιδιαίτερα πλούσιο και ποικίλο θεραπευτικό υλικό, τόσο στον τομέα της λογοθεραπείας και της εργοθεραπείας όσο και στον τομέα του ειδικού παιδαγωγικού και του υλικού τυπικής εκπαίδευσης.

Κοινός παρονομαστής όλης της ομάδας αποτελεί η αγάπη τους για τα παιδιά και ο σεβασμός για τους γονείς και την οικογένεια. Επισκεφθείτε μας για να δημιουργήσουμε μαζί ένα περιβάλλον υγείας και αγάπης της μάθησης για το παιδί σας.

Ποιοι είμαστε

Το Διεπιστημονικό Κέντρο «Σκέψη & Πράξη» για το Παιδί και την Οικογένεια ίδρυσε
και συντονίζει επιστημονικά μια ομάδα ειδικών στο χώρο της παιδικής υγείας και εκπαίδευσης.

Το Κέντρο έχει δομηθεί σε δύο άξονες. Τον άξονα που αφορά την αξιολόγηση, διάγνωση και τον σχεδιασμό των θεραπευτικών προσεγγίσεων, και τον άξονα της σχολικής προετοιμασίας – κέντρο μελέτης.

Οι παιδίατροι Καραμολέγκου Καλλιόπη και Αναστασία Μπαρμπούνη συντονίζουν επιστημονικά τον διαγνωστικό και θεραπευτικό άξονα του κέντρου. Συντονίζουν τις αξιολογήσεις των νέων περιστατικών και οργανώνουν τις αξιολογήσεις στους τομείς της λογοθεραπείας, εργοθεραπείας και των μαθησιακών δυσκολιών. Προσεγγίζουν με απόλυτο σεβασμό και επαγγελματισμό την κάθε οικογένεια και επιβλέπουν την εφαρμογή του κατάλληλα εξατομικευμένου θεραπευτικού προγράμματος του κάθε παιδιού. Συζητούν με τους γονείς σε βάθος επιδεικνύοντας μέγιστη ευαισθησία και διακριτικότητα, δίνοντας τις κατάλληλες κατευθύνσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην διεπιστημονική προσέγγιση με τις κλινικές επόπτριες κ. Γκίκα Ανθή ,ειδική στην παθολογία του λόγου και την κ. Τόνια Δρακοπούλου, Εργοθεραπεύτρια. Συνεργάζονται με ιατρούς άλλων ειδικοτήτων ή θεραπευτών που παρακολουθούν τα περιστατικά, και όποτε χρειαστεί κάνουν τις ανάλογες παραπομπές.

Το άξονα της σχολικής προετοιμασίας συντονίζει η κ. Μαργαρίτα Ζαχαρουδάκη με επιστημονικό υπόβαθρο στον παιδαγωγικό χώρο.

Σκοπός μας είναι η επιστημονικά δομημένη σχολική προετοιμασία των μικρών μαθητών αλλά και να αποφορτιστεί ο γονεϊκός ρόλος από την επίβλεψη της σχολικής προετοιμασίας, που συχνά δημιουργεί δυσκολίες και συγκρούσεις στην οικογένεια.

Η ομάδα μας

Γνωρίστε την ομάδα μας

Αναστασία Μπαρμπούνη MD, MSc, PhD  

Παιδίατρος

Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

Γκίκα Ανθή 

Κλινική Λογοθεραπεύτρια

Ba SLP, MSc Voice Rehabilitation, Ulge Belgium, MSc Διγλωσσία και Ειδική Αγωγή, Παν/μιο Δυτ. Μακεδονίας

Δρακοπούλου Τώνια

Εργοθεραπεύτρια, SIT, CST

Πτυχίο Εργοθεραπείας από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Εξειδίκευση στην αισθητηριακή ολοκλήρωση ( από τον Sensory integration U.S.A και από τον Sensory integration International) και στην κρανιοιερη θεραπεια ( CS1, CS2, SER1, SER2, qualified to assist)

Ειδική Παιδαγωγός, ΜSc

Παπαθανασίου Χαρά, MSc 

Ψυχολόγος

Τμήμα Ψυχολογίας Παντείου

MSc στη Σχολική Ψυχολογία από το Παν/μιο Λευκωσίας

Εργοθεραπεύτρια

Πατρίκα Ήρα

Ψυχολόγος

Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών

Εκπαιδευόμενη Συστημική Ψυχοθεραπευτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με ειδίκευση (MSc) στην Προαγωγή Ψυχικής Υγείας και Πρόληψη Ψυχιατρικών Διαταραχών παιδιών και ενηλίκων της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Εκπαίδευση στην Κλινική Ψυχοπαθολογία “ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΥΛΗΣ” στην Ά Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνων και εμπειρία στην Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική παιδιών, εφήβων και γονέων.

Χορήγηση των αξιολογητικών εργαλείων RAVEN’S Educational & WISC-V.

Μελέτη Διονυσία

Λογοθεραπεύτρια

Πανεπιστήμιο Ηπείρου

Μεταπτυχιακή εκπαίδευση

Εκπαίδευση στην «Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (Applied Behavior Analysis – ΑΒΑ)»,

Εκπαίδευση στην Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία – SIMATA

Εκπαίδευση στην Παιδική Δυσαρθρία,

Εκπαίδευση στο «Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων PECS

Εκπαίδευση Μοντέλο friend’s play Ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών με σύνδρομο Asperger ,

Εκπαίδευση στο Αναπτυξιακό Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας – Το Μοντέλο των Κύκλων»,

Εκπαίδευση στον «ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΥΛΙΣΜΟ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ»,

Παιδαγωγός

Διοικητική Υποστήριξη

Πτυχίο Παν/μίου Δυτ.Μακεδονίας